Usch!

Tråkigt att man ska till Åhus och städa lägenheten imorgon!
Tess och Ken ska passa Jacob under tiden och så ska vi sova över..
Men det kommer att bli skönt när det väl är över men fy fan va tråkigt under tiden!!
Jag längtar inte precis..

Ikväll har vi haft besök av Tess och Lotten, vi har kollat på sex and the city the movie..
Käkat lite popcorn och dipp - gott

Yessica är duktig nu, har precis hoppat hopprep och gjort lite situps och själv sitter man vid datorn - smart!
Nej jag måste också ta tag i mitt liv snart, träna lite..
Nästa vecka ska vi lägga av med gottis och börja träna lite.. Men man vet aldrig hur det slutar med det.

Vi har bestämt datum för inflyttningsfest och ska planera vad vi ska bjuda på..
Något gott iallafall =)

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

då kan vi sluta med godis tillsammans går skit för min del =( kan du inte börja träna på xerice city där trnar ja ;)

2008-08-16 @ 00:07:46
Postat av: fia

har skickat dig ett mail nu hihih, blir nog lite lättare att förstå .kram

2008-08-16 @ 12:02:19
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fia

snalla du tänk inte så att det inte är så farligt och att andra har de värre , för det är svårt för alla i en sån situation och varje barn är ju unikt , och det är ju hur somhelst du som ska orka ,och jag vet av egen erfaren het att det kan va svårt , men det går fast ibland vet man inte hur , och man är samtidigt så glad över det barn man fått . kram

2008-08-16 @ 15:35:00
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjenamoss tomtebloss :-D här e jag! såg att du kommenterat i mias blogg & klickade på din adress & vem hamnar man hos? linda :-) kul att du med har blogg! allt bra med dej?

2008-08-17 @ 20:10:45
URL: http://mirandablixt.blogspot.com

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0