Tisdag

Vilket väder det va igår alltså, trodde aldrig att jag skulle somna haha men det gick till slut.
Imorgon ska jag till lägenheten och träffa Yessica, vi ska planera lite hur vi ska möblera =)

Jacob han vaknade tidigt idag, redan klockan 6 så nu sover han gott =)
När han vaknar nästa gång så ska jag packa ner alla hans leksaker så att det rummet är färdigt.
Ska hinna diska med innan han vaknar så att jag kan packa ner det mesta i köket.
Det är ju det som är så tråkigt, slå in allt i papper! blää... Men det måsta man, vill inte att det går sönder ju..

Min nagel växer sakta men säkert ut nu - skönt...
Det har börjat bildas en tunn nagel under alla jack så nu har lite av naglen trillat av utan att det gjort ont..
Behöver heller inget plåster knappt, trodde det skulle bli så att jag fastna överallt - typ i håret och så men det har jag inte gjort så mesta dels går jag utan plåster.. Bara jag ser till att klippa ner naglen ända in så är det inga problem =)

Jacobs minimax börjar fungera igen. Men inte utan oboy =/
Han äter mindre mat, istället för 2 burkar så äter han 1 burk om dagen. Men nu få han ju näring utblandat med förtjockningsmedel, ca ½dl, som han äter till varje måltid och i och med att det är grädde i så mättar ju det lite mer.
Så här äter Jacob idagsläget:
Morgon: ca 150ml näring (minimax) utblandat med oboy + medicin
Middag:  en halv burk mat  och 50ml näring + medicin
Kväll: en halv burk mat och 50ml näring
Till natten:  ca 50-100ml välling + medicin
Sen nu när vi flyttar så ska Jacob börja äta lagad mat istället. För nu är vi 2 mammor och 2 barn och då är det roligare att laga mat ju =)
Måste väga lillkillen idag, är ju 2 veckor sedanelt f säkert och då vägde han 8,3 om jag inte har helt fel för maj.. Återkommer med det senare..

Tänkte bjuda på någon bild från möhippan =)





Nu vaknade Jacob, tidigare än vad jag trott men men...
Får jag ju sätta igång och packa hans leksaker - om grabben tillåter ,-)



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: madde

Haj haj ! Men bra att han äter minimax ju strunt samma om de e med oboy juh han äter varjefall =) Och får han i sig minimax får han dock i sig de han behöver så tror inte du behöver va orolig gumman =) Han är minsann duktig på äta tycker jag, men är kanske för mathilda inte är det. Kramar massor på er

2008-08-05 @ 14:12:38
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis till flytten ni med =) VAd roligt. Coola kort du har =) Kramiz

2008-08-05 @ 15:16:26
URL: http://beskan.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0