Snabbt!

Inte för att jag vet hur lång tid det brukar ta men jag tycker att fotografen som vi hade i fredags har varit väldigt bra och snabb och billig =)
Han va och lämnade bilderna på skivan redan i lördags men jag kollade inte lådan förrän igår kväll..
Idag vid 12-13 tiden så mailade jag honom om vilka bilder jag ville ha förstorade och för en halvtimme ringde han och sa att det va färdigt + att han lagt till någon extra som han tyckte va fin =)
Så nu har vi bestämt att han kommer hem till maj ikväll och lämna bilderna och så ska han få pengarna av maj =)
En helt underbar kille, så trevlig! Bra va han också =) Väldigt lätt att prata med.. Så jag vet vem jag ska gå till i fortsättningen om jag vill ha en fotograf =)

Tänkte bjuda på några bilder på maj och min syster..








Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0