PANIK!!!

Fanfanfanfanfan!!

Fick hit klänning innan och på något vänster så hade mamma sytt in den för mycket och JA det såg bokstavligen talat ut som om min jävla ankröv började under skulderbladen!!!
Fan!!
Men nu har snälla underbara Lisa kört ut med den till mamma igen för att sy ut den igen så håll nu tummarna på att den blir bra....
Får ju en liten aning panik när bröllopet är i morgon och med tanke på att jag är tärna och den enda tärnan så måste jag ha en ordentlig klänning ju..
Hade jag inte skullat vara tärna så hade jag fått leta fram något annat i garderoben helt enkelt!
Inte nog med det så har bilen pajat så nu står dom utan bil och har massvis med körningar mellan Yngsjö och Lillehem imorgon - Hur fan ska detta gå?? Någon som vill låna ut sin bil? *ber*

Jag känner maj almänt stressad!
Måste göra vid maj ikväll för det hinns inte imorgon för vi ska vara hos frisören halv 8 och då måste håret vara torrt..
Måste packa Jacobs väska som han ska ha med sig till Lisa - en hel del med tanke på alla extra saker han ska ha.. Måste även sätta maj ner och skriva en lista till Lisa om vad som ska göra - tider för mat, medicintider, när han ska vila bla bla bla...
Sen måste jag packa min väska som jag ska ha med maj! Och jag har ingen aning om vad jag ska ha med maj! Måste få tag på syrran om lite smink som hon nyligen köpt ifall jag kan låna lite av det...
Sen måste jag slå in ALLA paket till brudparet - några stycken om man säger så! Även ska jag slå in lillebrors paket..
Dom måste ju också komma till Lillehem på något vänster gahhhaaaaa!!!!
Sen måste jag försöka packa ner köket någon gång mellan allt annat!!


Kommentarer
Postat av: Miian

Oh vad jobbigt och stressigt!

Hade vi haft vår andra bil hemma,hade ni säkert kunnat låna den men vår "vanliga" bil behöver vi själva :( hoppas det löst sig!

Lycka till imorgon,kommer gå super bra!

gifter man sig på fredagar föressten? eller det är på lördag? förvirrad ;)

Kramis

2008-08-07 @ 21:20:43
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi åker nästa vecka.

Jo d kommer säkert gå bra,men man e ju alltid lite nervös första gången man ska göra nått annorlunda me dom små.

2008-08-07 @ 21:54:45
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: madde

usch gumman lilla hoppas allt löser sej !!! kramar

2008-08-07 @ 22:18:17
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Jodå,jag kommer uppdatera så fort jag får tid över.

Ska försöka blogga iallafall en gång per vecka,får se hur d blir me d..haha

Tack så mycket!

2008-08-07 @ 23:25:26
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0