packa ufff...

Tråkigt det är, speciellt när man inte är så sugen!
Förstår bara inte för bara några dagar sen så va det såå roligt men nu är det inte lika roligt!
Varför kan inte allt packas av sig själv och helst packas upp också av sig själv - sjukt gött =D
Men men det måste göras..

Idag va vi inne i stan och va på make up store där Jennie ska sminka sig innan bröllopet, gick igenom vilken sminkning hon skulle ha och när det va färdigt så fick hon gå runt i stan med 2 olika sminkade ögon haha...
990:- får hon betala och i det ingår då denna sminknigen och sen den riktiga sminkningen på fredag sen fick hon välja smink för 990:- som hon fick behålla så själva sminkningen kostade ju inget...

Sen va det dags för frisören. Där skulle vi gå igenom vilken frisyr som Jennie skulle ha och sen tittade vi efter en frisyr som jag skulle ha och det kommer att bli bra =)
900:- tar hon för en håruppsättning och det kan jag tycka är lite väl dyrt för så märkvärdig och svår är inte min håruppsättni men men man vill ju vara fin på sin systers bröllop =) Det får kosta vad det kosta vill...

Nej nu måste jag fortsätta packa!

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

ja är faktiskt dukti på håruppsättningar så du kunde ju sagt ifrån ;)

2008-08-04 @ 23:24:19
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0