Måndag

Nu sitter jag och väntar på at det blir tid till att gå till bussen, Jacob ligger färdig här bredvid maj..
Nu ska vi in till stan och kolla ut frisyrer och sminkning till bröllopet. Det är bara Jennie som ska bli stylad, jag fixar mitt själv.. Jennie ska ju trots allt vara finast hehe...
Annars har dagen varit lugn, regnat som faan men det har behövts faktiskt.. Så snart kommer nog solen igen eller va tror ni?
Måste leta upp Jacobs jacka ifall det blir kallare innan vi kommit hem igen..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kanske vill komma snart ngn dag o hälsa på oss istället =) ja tårtan gjorde ja själv minsann

2008-08-04 @ 19:34:09

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0