Lördag - Gottis - Besök x2 - PartyParty

Lördaglördaglördaglördag =)
Som jag längtat..

Tänkte att jag skulle sova sjukt länge idag men det ville inte mitt samvete så klockan 9 vaknade jag och jag gjorde allt för att somna om igen men nej det gick verkligen inte.. Så det va bara till att stiga upp - hoppas på bättre sovmorgon imorgon istället..
Vaknade av att jag fick meddelande från Madde om att hon inte kunde komma för hon hade ingen som kunde passa barnen under tiden som hon skulle springa lite ärenden på stan! Oh nej det hade jag inte gått med på så jag ordnade att Yessica skulle handla på bolaget iallafall men precis innan som jag skulle skicka iväg ett mess så fick jag av Madde där hon akrev att hon fixat så en av hennes vänner kom dit och passade dom - jätte snällt ju!! Så Madde kommer också =) Ball ska vi ha!

Sen igår kväll - precis innan vi skulle lagt oss igentligen så ringde Naemis pappa och ville komma hit. Så vi fick stanna uppe lite längre. Han ville så gärna träffa sin dotter då han varit i Norge ett tag och jobbat så han sov över här och gav Yessica sovmorgon och han gick upp och tog hand om sin dotter. Skönt för Yessica med ju. Han åker tillbaka till Norge på måndag tror jag sen ska han komma varannan helg och ha hand om Naemi så då får Yessica med lite avlösning ju..
Så snart ska dom in till stan och köpa en barnstol till Naemi och sen kommer Yessica hem igen men Naemi ska vara med sin pappa tills imorgon.

Sen vid halv 3 så kommer Elin och hennes familj hit och hälsar på, hennes syster har fått barn nu precis så dom skulle åka och hälsa på så passar dom på att komma inom m+oss och hälsar på - roligt =)

Sen klockan 19 ska alla gäster komma hit och vi ska äta tacos mumma. Sen blir det party för hela slanten =)

Så jag har lite att förbereda mellan svängarna så att vi blir färdiga någon gång =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

man känner sig verkligen välkommen hos dej må ja säga:D

2008-08-30 @ 15:51:07
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: Miian

hoppas du överlevde festen.kramis =)

2008-09-01 @ 16:14:21
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0