Lördag = Godis =)

God morgon god morgon!
Idag fick jag bara sova till kvart i 6, prinsepär ville upp tiiidigt idag men men pigg blev man när man kom in och fick se den underbara solstrålen, ja och vänt sig själv helt om i sängen gjorde ju bara mamma ännu gladare =D



Annars idag så skulle vi egentligen hem till Madde men det fick vi ändra på hehe är det inte jag som ändrar så är det Madde så ibland dröjer det länge mellan träffarna men då blir det bara roligare att träffas nästa gång hehe..
Vi ska till maxi idag och köpa godis till i kväll och kanske glass, måste bara smaka på den jag har i frysen först ju. Sen skulle vi köpa en ugnstemp för jag ska göra snus till min  lillebror och då va det tydligen väldigt viktigt att det va exakt 95 grader i ugnen så det måste vi också ordna. Lillebror kommer hit imorgon och det ska bli så kul att träffa honom =) känns lite konstigt att inte ha honom i källaren under maj längre men men..

Har ju glömt lägga in bilder på senaste leksaken som Jacob fick av Lena..
Och jag tror faktiskt mer på denna leksak än dom andra jag fått för redan nu verkar det som om Jacob förstår, iallafall lite...









Oftast är det jag som får lägga handen på knappen men han är nog allt intressear av saken för han tittar på den jätte mycket..
Igår när vi satt i soffan så tog jag fram den så då fick han knappen precis i lagom höjd till att själv komma åt och trycka. Vissa gånger så la han handen där men det är så svårt att avgöra om an förstår att det är han eller inte.. MEN när han började tröttna på den så hade jag den kvar ändå och när han inte vill mer så brukar han säcka ihop och varje gång han gjorde det så slog han i knappen med pannan och leksaken satte igång och då flög han upp och stirrade på tavlan och såg riktigt förvånnad ut och så gjorde han det några gånger =) Så nu i morse när vi tog fram den så kändes det verkligen som om han visste vad han skulle göra fast nu använde han handen istället för pannan =)
Så jag hoppas verkligen inte att detta va en engångsgrej utan att han verkligen förrstå vad den gröna knappen gör för något.. Men otur som man har när man skriver om saker i bloggen så slutar det hända så jaja vi får helt enkelt se men jag är glad ändå för detta i morse =)

Nu måste jag ta lillkillen för nu har tröttnat på gymmet så nu ska vi mysa lite och jag får blogga mer ikväll istället, om jag har tid hehe!!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0