It´s a big day

It´s the wedding day!!

Ja då va man uppe, väntar på att Lisa och Jennie ska komma så att vi kan åka in till stan!
Jag hoppas verkligen att Jennie ä vaken - alla mobiler är avstängda förutom Kims och jag ringde en gång och dom svarade eller ja dom trodde nog att det va ett alarm för dom sa inget men jag hörde Elias gnälla till så nu vågar jag inte ringa dit igen.. För tänk om lillen vaknar!
Jag bad Lisa ringa maj när hon har kommit ut till Jennie så att jag har lite koll på läget!

Lillkillen vaknade precis och det va ju bra för han behövde komma upp tildigt så att han kan vila middag innan bröllopet!

Jag sitter här och är färdig - väntar...

Skynda er..

Idag är det bröllop!!!

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

hoppas du legger ut foton fra bryllupet, tråkig at vi ikke kunne være der!=/

men hoppas været var fint og at alt gikk bra!=)

2008-08-09 @ 15:41:17
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: madde

lycka till imorn gumman hör av dej om hjälp är av behov

2008-08-09 @ 22:19:19
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0