Inte mycket gjort idag =/

Borde ha gjort sååå mycket mer egentligen för snart flyttar jag och jag har en hel del kvar om man säger så...
Har packat ner alla Jacobs leksaker idag och det fyllde 3 flyttlåder!!!! Varför har den lilla knodden så satans mycket leksaker??? Det lär bli en hel massa utrensning när jag packar upp igen.. Han använder för guds skull inget av det.. Det bara står på hans hyllor och dammar.. Nej det ska det bli ändring på i nya lekrummet =) Ska enbart finnas saker där som han använder, resten får stanna i låder tills den dagen kommer som han vill leka med dom...

Va och handlade innan, va tvungen att köpa mjölk. Tror lätt att jag blivit beronde av mjölk på senaste tiden för finns det ingen mjölk i kylen så blir jag helt tossig - mjölkmjölkmjölk! Måste ha! Men nu har jag köpt hem mjölk till maj iallafall..
Köpte sopsäckar också så att jag kan packa ner allt mjukt, tömma garderoberna och bara lämna det som jag kommer att använda nu innan flytten..

Kimme va här ikväll och lämnade bilderna som jag skulle ha framkallat, skönt för innan trodde jag att jag skulle få åka in till honom och hämta det men det behövdes inte för han kom istället...
Bilderna blev jättebra och det blev i svart&vitt - hur fint som helst faktiskt...
Och så fick jag ytterligare en skiva med bilder som han hade redigerat lite med..

Mamma och pappa va här innan och jag fick prova klänning som jag ska ha på fredag och NU börjar det verkligen likna något =) Den kommer att bli jättefin...
Fan fan fan slog mig precis! TALET!!!! OMG va ska jag göra??? Hur f*n ska jag hinna!!! Jag har helt glömt bort det!
Nej det måste jag ta och fixa imorgon... Fast i värsta fall så får jag tala direkt från hjärtat =) Ett tal ska jag framföra vare sig jag är förbered eller ej... Men hur jag ska klara det framför sååå mycket folk och som jag ALDRIG har träffat!!!
Nej det kommer nog att få bli så att när jag ska framföra talet så är det nog bara min syster som kommer att höra maj hehe och jag kommer enbart att titta på henne =) Huvudsaken är ju att hon hör eller hur ,-)


Men nu börjar klockan bli lite för mycket (har en tedens till att bli det)
Måste gå och lägga maj!

sov gott!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren :D

2008-08-06 @ 01:20:15
Postat av: madde

men lillevännen leksakerna rensa ut det innan ni flyttar istället så du slipper asa på de:)

2008-08-06 @ 09:53:18
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0