Ingen höjdare =/

Nej den glassen jag köpte igår va ingen höjdare, den går att äta absolut men den kan verkligen inte mäta sig med Ben&Jerry glassen..
Så det blir at jag köper hem en av mina favoriter till ikväll istället.
Dessa är mina favoriter..



Och ikväll lär det nog bli någon av dom 2 sista...


Nog om glassen hehe..
Jacob ligger och vilar just nu och när han vaknar så är det dags för middag, det blir sjömansbiff idag..
Yessica är inne med Naemi och ska somna henne så att hon också får sin vilan idag.
Så jag kan tänka maj att Jacob vaknar snart hehe, dom byter av varandra..

Det blev så att min lillebror kommer redan idag men han stannar inte så länge för han ska in till stan till en kompis och dricka lite öl och tragga lite. Sen ska han ändå hit nästa lördag så jag ska nog klara maj till dess hehe.. Han skulle ta med min post vilket jag helst hade slupit för det innebär massa räckningar och jag vill inte betala mina räckningar usch! Men jag måste tyvärr.. Fast nu har jag sagt upp 4 prenumationer så nästa månad blir det förhoppningsvis lite mindre utgifter. Jag har sagt upp Vi Föräldfrar - har inte tid till att läsa den och om jag känner för det så kan jag titta på deras hemsida. Go´boken - Visst dom har bra saker till barn men då min son inte utvecklas som andra så är dom inte lika bra för honom, alla saker han fått vill säga böcker böcker böcker kan han ha väldigt lääänge. Pc tidningen - beställde jag enbart för att få den sladdlösa musen men ja den har jag fortfarande inte börjat använda än. Digital tidnigen - kan va intressant att läsa men jag har ju inte ens en kamera så nu får det vara nog med det hehe..

Nej nu vaknade prinsepär och de e dags för middag sen blir det träning..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha - ja, känns lite onödigt med SÅ många tidningar linda! jag har också fått ge upp det där med tidingsläsning... prenumererade på en mattidning ett tag + korsord men nu ligger dom bara i hög nästan olästa allihopa! så nu har jag läsning tills jag blir pensionär i alla fall :-) trevlig helg!

2008-08-23 @ 19:29:21
URL: http://mirandablixt.blogspot.com
Postat av: Jenny

=) Tack så mycket! Ja de säger de, att vi passar bra ihop hihi! Det var en underbar dag! Kram

2008-08-24 @ 23:21:39
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: madde

Klockan nio imrogon är det dax ! jag hoppas på hon vaknar med gott humör framförallt puss på er

2008-08-25 @ 00:10:48
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0