Härliga Söndag

Josefine&Sigge: Tack för kommentaren =) Jag längtar såå mycket ska ni veta.. Ja möhippan blev riktigt lyckad =)


Känns väldigt skönt att vakna upp idag utan att solen är stekande varm.. Väldigt skönt att få vila från värmen..
Jag har absolut inget emot värme - då hade jag inte åkt till Turkiet hela tiden haha..
Men denna värmen vi haft här har nästan blivit lite för bra, speciellt om man har en liten knatte..
Men jag hoppas inte sommaren är slut nu =/ 2-3 dagar så här svalt och sen varmt igen, okej!

Mamma kom och lämnade Jacob för snart 2 timmar sedan och nu vilar han middag. Det va så mysigt att få hem honom igen och han va såå otroligt avslappnad i kroppen när han kom så han har haft det mycket bra, det märks =)
Har faktiskt hunnit med att sakna honom denna gången även om jag haft fullt upp...
Men nu är han hemma igen och vi ska njuta tillsammans..

Festen igår va lyckad. Förutom en liten insident med värdinnan men det tar jag inte här..
Men jag hoppas att allt går bra..
Det blev köttfärspaj med sallad till middag igår och det va jätte gott..
Jag fick i maj en hel 70cl och några snappsar sambuca och blev helt perfekt, inte för full... Har man bara gott om tid på sig och tar det lugnt så kan man nog dricka en hel del verkar det som..
Jag kan nog kalla maj själv för salongsberusad igår =)
Vi spelade en massa singstar igår hahaha skitball ju! Ska lätt köpa ett sånt spel när jag får lite mer pengar för shit va kul det va =)
Först ville jag inte sjunga men sen lyckades dom övertala maj och efter några gånger så ville jag knappt släppa micken hahahaha!!! Så jävla ball!

Som vanligt så va det inget roligt på handelsbaren men oj blev jag förvånnad? NAA! Så vi gick igen och stannade på vägen och pratade istället, mycket trevligare =)
Sen kom det roliga hehe Jag skulle cykla hem och Lisa skulle sitta där bak men det gick inte så bra för när Lisa hoppat upp så tappade jag balansen och kom över kanten och trillade haha.. Vi slog oss inte så farligt förutom att jag har lite ont i knät idag men det överlever jag.. Sen gick vi en bit till och sen cyklade vi igen och då gick det bra hahaha.. Jävla trottoarkant! ,-)

Från och med idag så SKA jag packa varje kväll när jag lagt Jacob.. Jag måste bli färdig på en vecka och det borde inte vara några problem alls ju... Men jag måste börja någonstans..
Så ikväll blir det packning som gäller =)

Nu måste jag fixa något att äte... skit hungrig..

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0