God morgon!

Ja idag är det flyttdags hihi.. Hoppas jag =/
Har haft lite svårt att fixa bil då mamma och pappas bil gick sönder dagen innan bröllopet!
Men pappa ringde en som heter Adam och det verkade som om han kunde låna ut en bil..
Det är  lite för tidigt att ringa till pappa, tror han sover som bäst nu efter allt stök  med bröllopet..
Vi skulle inte flytta förrän i eftermiddag i så fall för Adam skulle iväg igår på fest och är inte så pigg just nu hehe..
Nej jag får väl ringa pappa om någon timme eller så..

Allt är nästan nerpackat nu! Finns bara lite småplock men det får jag slänga i vanliga kassar för alla 8 säckar är smockfulla och alla 16 flyttlådor är packade. Sen har jag massa pappkassar och vanliga kassar packade och lite till lär det bli...
Ska ge lillkillen frukost sen tänkte jag fortsätta med packningen.

Om jag får tid ikväll så ska jag skriva och berätta om det mest otroliga bröllopet EVER!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

lycka t gumman hör av er när ni kan ses ngn dag kram

2008-08-10 @ 09:44:52
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0