God morgon!

Idag ser det ut till att bli riktigt fint väder =)
Härligt!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det frukost för både maj och lillkillen..
Klockan 9 ska vi vara på hab, ska mäta hans rörlighet. Det ska tydligen göra en eller två ggr om året bara för att man ska hålla koll på att inget händer med hans leder.
Sen ska jag till hab igen vid 2 fast då ska vi träffa Madde, Mathilda och Casper för att gunga lite med dom små och så ska vi prata lite..
Sen ikväll skulle Tess komma förbi - trevligt!

Nej nu måste jag duscha!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Beate

Tack tack:) du måste gratulere din mamma ochså:)

nova jeansen är jättesnygg, jacob kommar att se bra ut i dom!!

Lycka till på hab idag:)

2008-08-15 @ 10:35:47
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Jaha okeii jag förstår.



ja,jag o Melvin va på Neonatal i ca:3 veckor vi med.

2008-08-15 @ 12:15:13
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0