Gnälle!

Min son är väldigt knäpp ibland, ibland undrar jag vad som snurrar runt i hans lilla lilla huvud hehe..
Besöket hos ortopeden gick som sagt jättebra och så hade vi väldigt trevligt när Madde och Mathilda va på besök, åt jätte goda kanelbullar mumms.. Jacob fick en lite teckning av Mathilda med lite klistermärken på - såå söt =)
Jag va på väldigt bra humör och skrattade mycket med/åt Mathilda..
Sen därimot, direkt efter att dom gått härifrån så va det bara gnäll.. gnäll gnäll gnäll!!! Men men va göra?
Försökte flyga flygplan men icke! Försökte spela musik i rummet men nehe! Försökte kela men det vila han inte heller! Försökte få honom intresserad av Naemi men det funkade inget vidare det heller.. Så det kan va ibland!
Ända fram tills det va läggedags så va han på gnälle men sen så blev han på glatt humör och skrattade massor! knäppis..
Men han fick snällt lägga sig i sin säng ändå för pga hans gnällande idag så fick mamma ta 2 panodil mot huvudvärken! Jacob somnade direkt så visst va han trött...
Precis innan jag skulle lägga Jacob så knackade det på dörren så Yessica och jag tittar frågande på varandra - vem kan det va? Yessica öppnar och så hör jag någon "Hej! Är Linda hemma?" Och in kommer en barndomskompis in haha Annika Björk =) Trevligt ju, hennes mamma bor i samma område och så hade hon hört från en gemensam kompis att jag flyttat hit så idag bestämde hon för att leta upp maj och det va trevligt ju. Hon stannade ca 1 timme sen va hon tvungen att gå hem till mannen sin.. Hon skulle titta inom nästa gång hon va hos sin mamma.


Undrar om Yessica kommer att få sova inatt för Naemi har redan vaknat 2 gånger =/

Jag ska iallafall lägga maj tidigare ikväll, senast 23 tänkte jag. Ifall att min son behagar sig att vakna klockan 5 igen *hoppas inte*

Jag har fått för maj att jag ska göra något imorgon men hur mycket jag än tänker så kan jag verkligen inte komma på vad? Bara det inte är något viktigt..
Imorgon ska vi "lilla familjen" in till stan och handla lite, jag ska inte handla något speciellt men hittar jag något extra fint till jacob så köper jag säkert det även om jag sagt att jag INTE ska! Han har såå mycket kläder nu så jag vet ärligt inte var jag ska göra av allt och inget är ju för litet heller snarare tvärtom så då haf jag inte mage till att slänga det heller ju.. Jag längtar tills jag får hem Jacobs garderob =) då kommer det att finnas plats =D *hoppas jag*

Jag måste köpa nya vinterjackor och vinterskor till maj och Jacob nu innan vintern kommer - det är ett MÅSTE..
För det kommer att bli en hel del promenader fram och tillbaka på hab och sjukhus och då vill jag inte frysa och så ska vi ju självklart ut och åka pulka med dom små =)

Nu ska jag titta lite på tv sen blir det sängen för min del..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

aaa sånna dagar har mathilda med hon inte bestämma sig vilket humör hon ska va på sååå jobbigtär det tar på psyket minsann man själv blir inte särskitl glad heller då ju. kramar

2008-08-20 @ 07:58:49
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: fia

ja gnäll kan man bli trött på och det är inte alltid man vet va det är för fel , idag är deen såndag här , men kanske blir bra till natten. hoppas du får en bra dag .

2008-08-20 @ 15:11:27
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0