Ger upp nu..

Nu har jag varit så duktig och packat 6 lådor =)
Så jag har kommit en liten bit på väg, men där är mycket kvar!
Men nu orkar jag inte mer..
Imorgon ska jag köpa säckar för vissa saker är ju helt onödigt att lägga i flyttlådor som till exempel allt plast i köket och allt i kläder, ja sådant som inte väger så mycket. Lådorna får gå till det tunga...
Men jag ska packa kläder sist för är det så att det räcker så tar jag det i lådorna såklart...

Nu ska jag äta lite nattamat, hungrig ju av allt packande =)
Läsa lite bloggar sen sova...

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

duktig du är gumman!saknar er

2008-08-04 @ 23:24:32
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0