Fredag idag

Ja fast den är snart slut..
Dagen har varit hur bra som helst, Jacob har varit på bra humör och även Naemi =)
Tror ärligt att dom kör varannan dag haha för igår va det inga glada miner men dagen innan va det på topp..
Men men så är det..
Det är så roligt att se Naemi leka med Jacob, hon är för det mesta försiktig och när man minst anar det så ger hon honom en puss och jag skojar inte när jag säger att det verkligen strålar glädje om Jacob när han ligger på golvet och Naemi sitter bredvid och leker.
Men man måste vara lite vaksam för Naemi kan slå till honom med sina leksaker men det är ju inte precis lätt för henne att förstå men å andra sidan så har inte Jacob blivit ledsen eller arg än.. Och så måste vi passa på Naemi för hon vill gärna stoppa in fingrarna i Jacobs mun och biter han ihop då så kan det gå riktigt illa ajaj och då menar jag verkligen illa för Jacob biter inte ihop som andra barn. Om Jacob biter Naemi så att hon börjar skricka så är risken väldigt stor att Jacob blir rädd och då släpper han inte taget heller - jag vet ju inte om det blir så men jag vågar verkligen inte ta risken för hennes små fingrar är väldigt ömtåliga.. Men så länge någon av oss sitter med så händer inget..

Imorgon är det lördag och det betyder gottedags mmm Köpte hem glass idag som jag ska ha imorgon =) Ville egentligen ha den goda Ben&Jerry glassen men den hade dom inte på willys så det blev en annan glas som jag inte smakat tidigare men den såg god ut - äkta Italiensk glass hmm ja vi får se,  jag tog smaken med choklad och mint.. Fast vem vet, kanske jag köper en Ben&Jerry glass imorgon när vi ska till maxi så kan jag ta den andra glassen en annan lördag ju ;) jaja vi får se hur det blir med det. Jag ska smaka den nya glassen innan vi åker och handlar och gillar jag den inte så köper jag en annan yes!

Nu har jag äntligen satt igång med Jacobs träning igen. Har inte haft tiden till det nu mitt i all flytt men jag började igen för några dagar sedan så nu ska det bli som vanligt igen - skönt för Jacob =)
Han gillar det mer och mer, iallafall bollen.. Man får se till att man gör en lek av det hela så går det bra =)
Utsträckningen av hans armar och ben är det värre med men det går..
Längtar tills vi får hem plattan, trodde den skulle komma igår men vi har antagligen missuppfattat varandra jag och Lena men hon hör väl av sig när hon kan komma och lämna den fast nu åker ju jag på tisdag till Danmark och stannar tills på torsdag - Jacob ska stanna lite längre, han ska hem antingen söndag eller måndag..
Och jag längtar så efter Akka-plattan - ska bli såå roligt =)

Men nu ska jag för en gångs skull lägga maj i tid så att jag är pigg till imorgon  =)

God natt!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

hejsan , adressen är www.varsam.se tror jag men annrs är det bara att googla på det namnet , eller åxå så finns det en sida kom ikapp, du kan åxå fråga din arbetsterapeuft om adressen om du inte hittar jag ska kolla om det finns fler företag , hoppas helgen vart bra för er . kram .

2008-08-23 @ 20:14:21
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0