Dannemark here we come!

Ja snart bär det av till Danmark och mina föräldrar..
Ska bli otroligt skönt att få vara lite barnfri, känns som om det va ett tag sen faktiskt och i hela 3½ dag =)
Största anledningen till att jag ska vara barnfri är för att jag ska till psykologen på fredag plus att jag och kuratorn ska ansöka om fonder så då är det bäst om inte Jacob är med och ja när jag ändå blev barnfri så passade Yessica och jag på att ha inflyttningsfest =) Lite tråkigt bara att dom man verkligen vill, ens närmsta vänner inte kan komma =/

Nu måste jag snabba maj.. Jacob ska ha mat innan vi ger oss iväg..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

va skönt för dig att vara barn ledig , och fonder ärbra , jag har åxå tänkt söka men inte kommit längre än så ..

hoppas du får det toppen bra danmark.

2008-08-26 @ 11:44:08
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0