Bilder..

Tänkte slänga in lite bilder på min prins och söta Naemi idag =)
Har ju tur nu när Yessica har kamera så att man kan börja ta foto som vanligt igen..

Kan ju börja med dagens outfit på Jacob
Alla kläder har han fått från Casper =)






Dagen har varit hur underbar som helst =)
Båda barnen har varit snälla och goa förutom när vi va på väg hem, då hade dom nog tröttnat på vårat körande fram och tillbaka och så va dom både hungriga och trötta..
Har varit i stan för Yessica behövde handla lite till Naemi och jag skulle egentligen inte handla något men kom hem med lite iallafall. Köpte svart textilfärg - råkade få klorin på en klänning och leggings när jag flyttstädade så nu får det bli svart
Och så köpte jag en lampa till min bärbara
Verkligen skitsmart =)



Nej nu ska jag färga lite kläder eller iallafall kolla hur man gör.
Sen måste vi fixa något att äta..
Men först lite bilder på dom små =)





Och en STOR puss!









Kommentarer
Postat av: Miian

Åh vilka söta bilder,sötebarn!

Hur gammal är flickan?

Trivs du nu då?

du ångrar inte flytten?

nu får vi hitta en dag då vi kan ses,så kan jag promenera ut till dej!

kramis

2008-08-20 @ 20:17:04
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

oj då e det bara nån månad mellan henne&Lowa :)

helgen min är fullbokad,imorgon har jag inget dock...

annars får vi ta det när ni kommer hem igen!kramis

2008-08-20 @ 21:21:10
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: madde

jäätte fina bilder =) så sööta så ! särskilt kyssen hehe

2008-08-20 @ 21:58:41
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0