Beslutsångest...

Nu har vi nästan fått allt på plats - skönt!!
Trodde inte att det skulle gå så snabbt.. Visst jag har många lådor kvar i förrådet men dom behöver jag inte packa upp för då får vi dubbelt av allt och det kan ju va rätt så onödigt...

Allt funkar jättebra och jag trivs såå bra här, visst så känns det konstigt att inte bo nära mina vänner i Åhus men jag bor hellre nära sjukhuset (just nu).. Ni får komma och hälsa på när som helst =)
Det är både drygt och dyrt med alla dessa resor fram och tillbaka och som ensamstående så sparar jag riktigt mycket på att flytta in här..

Jacob har blivit duktigare också, han blir inte alls så arg när man lägger honom på magen =) Och när jag lägger honom på rygg så drar han sig åt sidan precis som om han vill komma över, ibland blir han till och med arg när han ligger och kämpar.. Han tittar otroligt mycket på Naemi när hon leker. Tycker nog om när hon leker med honom också, en gång så kröp hon över honom och han sa ingenting ^^
Hon brukar klappa försiktigt på honom lilla tösen.. Fast en gång när vi va här innan vi flyttade in möblerna så skulle hon ställa sig upp och så satte hon ena handen över strupen! Då blev Jacob arg och ledsen men så fort han fått lite tröst så lugnade han ner sig, känds nog lite obehagligt...
Sen har Jacob börjat äta mellanmål *kryss i taket!* Det va verkligen inte igår eller rättare sagt så har han aldrig velat ha det.. Fast nu ska jag inte ta ut för mycket i förskott för det har bara varit idag som han gjort det.. Vi får avvakta lite och se hur det går några dagar framöver ju..

Vet inte riktigt hur jag ska göra med Jacobs hår, stakaren drar sig i håret flera gånger om dagen och får av stora tussar.. konstigt att han inte är hårlös redan hmmm.....
Jag har alltid velat att Jacob ska ha lite längd på sitt hår då jag vet att det kommer att bli lite lockigt och jag tycker att små pojkar är gudomligt söta i lockigt hår..
Men samtidigt så vill jag inte att han ska dra sig i håret så som han gör. Alltså han drar inte som barn brukar göra utan när man har den sjukdommen som jacob har så kan han inte kontrollera sina muskler därav att han drar massa hårtussar.. Och han blir totalt vansinnig när han gör det och det är ju inte konstigt precis..
Hade det hänt någon gång då och då så hade det inte varit så farligt men det händer flera gånger på en dag..

Det lutar åt att han blir klippt, kanske redan imorgon... Lika bra att få det gjort! Men det tar verkligen emot att klippa hans hår =( men jag gör det för Jacobs skull =)

Yessica är inne och nattar Naemi, Jacob har sovit sedan klockan 18.. Dom har varit på gnällhumör båda två.. Men jag förstår dom för vi har ju inte precis aktiverat dom små sådär jättemycket.. Men snart ska dom få all vår tid igen =)

Ikväll ska vi äta hemmagjorda hamburgare och så lite pommes till det - gott!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Jaha okeii,va jobbigt att inte kunna få tag på honom.

Men jag antar att d e lika bra kanske,han verkar inte va en så bra person.

2008-08-14 @ 20:56:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mamma till mirakel

Hej gumman! Förstår dej angående att de tar emot att klippa honom hår tänk då mig som får klippa en flickas hår man tycker ju att flickor ska ha långt juh så de är jobbigt vet de lider me dej typ. Va kul att de går så bra med flytt o så. Kanske man får hälsa på nån dag? Imorgon ? Eller kanske vi kunde ses imorgon efter ja varit på hab ? Jag har båda barnen imorn eftersom jimmie jobbar så ja kommer ju ha tråkigt skulle behöva träffa ngn då haha. Mathilda saknar pojkvännen jacob hihi. Vet du v ja trror dock vet ja inte hur gammal yessicas barn är . men är bra för jacob o ha ett "noramtl" barn vid sig faktiskt =) kramisen

2008-08-14 @ 21:16:55
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Varför skulle han inte accepterat honom?



Jag vill inte röra en känslig punkt,men e d något fel på Jacob?

Har låtit lite så i bloggen.

2008-08-14 @ 22:31:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Oj okeii,vet dom vad som orsakat allt detta?

Jag menar vissa skador kan ju orsakas vid födsel osv.



Ja för en Turk är det nog väldigt svårt att acceptera dessa problem,trots att d e vanligt där nere pga av incest m.m

2008-08-15 @ 00:37:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0