Äntligen hemma

Ja nu har vi ränt runder jag och lillkillen.. Lika bra att börja vänja sig för snart är semstern slut och alla sjukhusvistelser och Habelitering börjar igen... Vi flyttar den 10e augusti och den 15e augusti börjas det igen =/ Det börjar faktiskt med att göra ett ståskal till Jacob - På Tiden!

Vi har varit i lägenheten idag med Yessica och Naemi, suttit och planerat lite på hur vi ska ha det =) Det är lite dumt att möblera vardagsrummet men vi har lite alternativ så vi ska nog komma på en bra lösning...
På söndag =D Då ska vi ha vår första myskväll i vår nya lägenhet hihi =) Härligt härligt...

Sen åkte vi hem vid halv 5.. Va tvungen att springa i lite affärer på väg hem, på jakt efter fotoramar och det har dom haft innan på kvanyum men inte nu längre - bara för att jag behövde det såklart...
Sprang i varje affär som finns i Åhus känns det som men hittade inga ramar... Behövde 2 stora och 4 små...
Slutade med att jag fick springa in på loppisen och där hittade jag en stor ram med änglamotiv - i den får det plats med alla 6.. Ut med änglarna och in med syrran hahaha... Nää det är tur att hon ska få en annan bröllopspresent av maj för annars hade det känts lite fattigt att man hittade den på loppis.. Fast det ska vara mer som ett minne ju =)

Nu ska jag fixa lite käk - mackor med ägg faktiskt, riktigt sugen på ägg..
Sen ska jag packa, Tess kommer förbi efter 9 och hjälper till lite - Tack!! Det kan behövas =)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0