Änteligen!

Nu har jag städat och lämnat nycklarna till nästa hyresgäster!
Så nu får vi hålla tummarna på att Tessan och Kennan får sin lägenhet uthyrd så fort som möjligt så att dom slipper dubbelhyror..
Jag hoppas att ni kommer att trivas i min gamla lägenhet  =)
Och tack för att ni passade Jacob så att jag kunde städa..

Imorgon är det en ny vecka och den bjuder på ytterligare hab och sjukhus.
På Tisdag ska vi in på sjukhuset (ortopeden) och göra ståskal till Jacob sen dröjer det ett bra tag innan vi får hem det.
På Torsdag så ska vi till Hab och träffa Lena och Lotta, kommer inte riktigt ihåg va vi skulle göra men antar att vi ska testa nya leksaker, kanske den stora plattan vi snackade om sist hmm jaja vi får se på tordag.
Sen har dom bestället en så kallad akka-platta till Jacob och jag ska se om jag kan förklara vad det är för något.
Det är en platta som Jacob ska sitta på (tror man sätter hans matstol där och så Jacob i matstolen) och så har man ett tejp som man själv placerar ut i lägenheten i en bana och så finns det en knapp på denna platta som Jacob ska trycka på och som sen gör så att han förflyttar sig själv.. Tror att han kommer att gilla det, förflytta sig utan mammas hjälp =) Sen när han får sitt ståskal så tror jag att han även kan stå och åka runt så blir det ju lite som att han går själv hehe..
Han ska få testa Mathildas nu på torsdag =)


Kommentarer
Postat av: madde

jag tror jacob förstår mkt bättre ang akkaplatta än va mathilda gör.. och mathilda gilalr ju den o så så ja tror han kommer älska den ;)

2008-08-17 @ 23:00:48
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0