Transfer..

Vi har bokat transfer nu till och från flygplatsen..
När vi bokade så fanns det inget med at man kunde boka in transfer när man tog flygstol så vi tänkte att vi ber Mahir komma och hämta oss men så idag när jag va inne på apollo och kollade på lite reseinformation och så, så hittade jag att man visst kunde boka in transfer men inte genom internet utan man fick ringa till apollo istället och boka så det gjorde jag för någon timme sedan, kostade bara 155 per person så det är inte farligt, hade ju fått betala mer om vi åkt med Mahir fram oc tillbaka eller ifall vi åkt med taxi och nu har vi ju med säkerhet transfer både dit och hem och det är skönt (",)

37 dagar

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0