Tråkdag..

Idag har det bara gnällts och inget har passat alls blää...
Men nu ligger killen och sover och har gjort det sedan 18 så jag tänkte fixa iordning där hemma, det som jag skulle gjort igår heh men som konstigt nog inte hände...
Sen när det är gjort och jag känner mej tillräckligt nöjd så ska jag bara slappa, läsa Harry Potter för det är ett tag sen jag tittade i den boken så jag får väl fortsätta innan jag glömt vad den handlar om hehe..

Veckorna flyger verkligen iväg! Nu är det fredag igen men hallo va det inte precis måndag?
Inte länge tills Jacob fyller år heller, 45 dagar!
Och om 30 dagar sticker jag och en tjejkompis iväg för lite semester, vila upp mej ska jag göra och njuta hela dagarna.. Kvällarna blir iofs inte så lugna ,-) men dagarna ska enbart bestå av sovmorgon, sol, bad och åter sol! God mat och härliga vänner =)
Nja ja längtar lite hehe... bara lite! hmm..

Nej nu får jag nog slita mej för att gå upp och städa lite..
Har ändå inget speciellt att blogga om idag, hade bara blivit gnäll så det slipper ni just nu...

Hoppas att alla får en trevlig helg!

puss puss



30 dagar

Kommentarer
Postat av: miian

hoppas morgondagen blir bättre!!!!!
kram på er!

2008-04-11 @ 21:39:15
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: linda milton

Hejsan Linda!
Sitter på jobbet och läser din blogg, Marie o Ingrid har "visat mig hit" så jag har kollat lite här, då och då.
Jag håller med dig om att man inte saknar att jobba när man är mammaledig, det gjorde inte jag heller ;-)
Men nu sitte man här iallafall :/
Ha det gott :-)

2008-04-12 @ 00:21:20

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0