Stolt Mamma!!

Har ju inte berättat om Jacobs framsteg i vagnen (",)
Inte att han accepterar vagnen för det har han gjort ett bra tag nu *peppar peppar*
Men nu när vi är ute och går så sitter han inte tillbaka och latar sig längre utan nu sitter han och lutar sig framåt istället för att sitta tillbaka...
Jag kom på det att jag sätter han riktigt långt tillbaka och benen i kors vilket han inte kunde innn för hans ben va som två stela pinnar men med träning så har hans leder blivit så pass mjuka att det går att göra det nu och då helt plötsligt så verkar han mer intresserad av omgivningen också och anstränger sig mer (",)
Så nu i vagnen tränar han sin rygg och nacke då han lutar sig fram och tillbaka med jämna mellanrum så det är bara hur bra som helst =D=D
Så jag är JÄTTE glad för det!!!
Visst han sitter mycket och lutar sig mot sidorna och tittar gärna rakt ner i asfalten men haha han kanske tycker den är fin (",) följer alla vita linjer haha...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå va skojigt ! mathilda har nyss med börjat med de och de e super skoj ju :O) kramar massor

2008-04-03 @ 20:19:12
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0