Som det brukar bli...

Självklart så gick inte massagen bra idag!
hmm kan det bero på att jag skrev så bra om den igår?
Ja det brukar tyvärr vara så..
Allt jag skriver om framgångar blir helt plötsligt motgångar av någon väldigt konstig anledning...
Jaja men vi fortsätter ändå =)

Väntar på att Yessica ska ringa och säga när hon kommer, hon skulle ta med vagnen så att vi kunde ut och gå lite..
Jacob ligger och vilar middag nu men han vaknar nog snart och då ska han få lite middag..
Han börjar gillar havregrynsgröten mer och mer nu =) skönt för den håller han sig mer mätt på ju... Och lite äpplemos på det tycker han är smasken =)

Nej nu ska jag gå upp till mej innan bebis vaknar =)

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0