Snart kväll..

Ska bli skönt ;) Det jag skrev i morse om att Jacob va på bra humör har verkligen tagit sin sväng nu och är verkligen inte på topp alls! Men jag tror det kommer en förkylning snart, känns varm men har ingen feber och så är han lte lite snorig plus att tänder spökar så vem kan vara på bra humör då =/
Men men så är det, bara bita ihop och va en duktig mamma (",)
Har inte gjort så mycket sedan sist, har varit och väkt lillebror och så har jag traggat i telefon med alla mina flickor hehe. Pratade först med Emma som inte visste ifall hon skulle komma hit idag då hon är förkyld och hostig men så sa jag att det kunde hon visst men hon kunde vänta tills Jacob lagt sig iallafall.. Sen rngde Lisa som frågade om jag ville ha lite mat =D ja tack! Hon och Emma skulle äta hemma hos henne innan dom ska till maj så hon undrade bara ifall hon skulle laga mat till maj med och ta med sig hit och det säger jag inte nej till =)
Sen ringde Tess och så pratade vi om allt möjligt som vi brukar göra hehe, hon va på väg hem från arbetsförmedlingen och dom är bra dryga eller hur Tess?
Jacob har precis ätit mat men han va inte alls förtjust i vad  jag erbjöd så antingen är det så att han inte gillar det eller så är det för att han kanske är lite krasslig jaja vi får se hur det år imorgon istället. Han ska ändå snart lägga sig och då får han ju sin välling så att han klarar sig hela natten..
Just nu sitter han i sin vagga och lyssnar på barnkammarrim och myser för sig själv men snart ska vi träna så då blir det slut på friden, hade det inte varit för att jag måste så hade jag struntat i träningen dom dagarna han är på detta humöret..
Men men vi hörs kanske lite senare!

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0