Ska sova!

Måste bara berätta att min mamma kommer imorgon =D
För att fira min syster såklart men hon ska stanna HELA veckan!!!
Ska bli såå roligt att ha henne hos oss en hel vecka jippii!!
Hon ska följa med på allt som vi ska göra nästa vecka med Jacob - vilken ära hihi
På måndag ska vi på Titt-in - Fira Mathilda =)
På onsdag ska vi till ögonläkaren - hoppas det gjort nytta med lappen för ögat
På Fredag ska vi till den nya sjukgymnasten - spännande
På lördag har hon fått äran att vara barnvakt hihi - mamma ska ut och roa sig
Och förhoppningsvis ska vi få in en runda på badhuset också =D

Med det säger jag god natt

puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.skulle bara säga att jag brukar läsa din blogg, men är dålig på att kommentera*fy*...skulle bara säga att jag tycker att du är så otroligt stark mamma till Jacob, och är så impad att du orkar allt ensam. Ha det så roligt på sin semester och Njut ordentligt, kramar Mia

2008-04-13 @ 11:00:52
URL: http://tallulla.blogg.se
Postat av: Anonym

Ljusparty den 26/4 kl 18.30
välkommen :)/maadde

2008-04-13 @ 16:43:39

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0