Massage..

Glömde att berätta innan ju..
Har börjat att massera Jacob varje dag nu och har gjort det i 3 dagar och kan verkligen säga att han har blivit mycket mjukare i kroppen - på bara 3 dagar!!
Masserat har jag gjort ofta innan också men inte på samma sätt.. Sen Jacobs sjukgymnast Gunborg sa till maj att anledningen till att Jacob inte kan sitta med raka ben är för att han spänner sig i varje liten muskel han har..
Så nu masserar jag honom på hela kroppen men jag fokuserar mest på benen, innerlåren där han är som mest spänd och i knävecken.. Och det har verkligen gett bra resultat - men det tar sin lilla tid ändå..
Men så när Gunborg va hos oss på hembesök i går så berättade jag att jag gjort det sen vi sist träffades så tyckte hon att det jätte bra av maj och att hon själv tänkt att hon skulle skriva upp oss på en massagekurs men att det kan ta lite tid innan man får tid..
Så jag fortsätter med vår egen lilla massage här hemma - och Jacob verkligen gillar det också, han njuter till fullo =D

God natt!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0