Hemma igen

och Jacob ligger och vilar, har nästan precis lagt honom..
Det gick bra på vår runda, va hemma och satte igång pannan och så slängde jag ALLA barnmatsburkar som fanns här hemma...
Precis innan vi gick ut så ringde jag till min bemaningsansvarig på jobbet för att kolla när hon va på plats så att jag kunde komma ut och fylla i min mammaledighet på datorn (ett tag sen man gjorde det så lika bra att hon va med så att det blir rätt gjort) Men vi kunde inte samma dag någon av oss resten av denna vecka och hela nästa vecka så hon fixade det direkt med mej i telefonen så nu ska jag vara hemma fram tills den 31 october, skönt att det är fixat.. Sen får jag se om jag stannar hemma ytterligare eller jag börjar jobba =/ får se vad som händer..
Måste fylla i mammablanketterna också för tydligen så efter att barnet fyllt 1 år så måste man ha minst 5 dagar i veckan och jag hade skrivit i att jag skulle ha 4 dagar i veckan så nu måste jag räkna om igen, dryggt!!

Ska också försöka ta tag i mej själv och gå ut på jobbet och hälsa på en dag, men jag vet inte vilken utan det får nog bli inpuls för bestämmer jag  mej för att i övermorgon ska jag dit så händer det något och jag inte kan gå dit..
jaja det blir en dag iallafall  (",)

puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0