God Morgon!!!

Ja idag verkar bli en bra dag :)
Är själv inte trött och Jacob verkar än så länge vara pigg och glad han också =D Han sitter just nu i sin vagga och tjoa för fullt hihi...
Men när han vaknade 04.45 i natt så visste jag inte vart jag skulle ta vägen, shit va trött jag va!! Och min kille kan man inte ge välling för att somna om för då blir han bara piggare av så först gick jag in och klappade om honom och gick till min säng igen men det hjälpte inte utan han började vrålskrika riktigt mycke så jag jag fick gå in till honom igen och tog honom till min säng och så försökte jag natta om honom men som vanligt är det lönlöst att göra det i min säng på morgonen så efter 15 minuter så bar jag in honom i sin egen säng igen och så somnade han om igen =) skönt! Slap jag gå upp, förstår bara inte varflör han vaknade vid den tiden? Helt mörkt va det också så..
Sen vaknade han igen kvart i 7 så då tog jag honom till sängen för lite morgonmys och så va det dags för medicin och gröt så nu är han nöjd och belåten min lille prins =)
Idag har vi inte mycket planerat, ska gå och sänga alla dessa barnmatsburkar, blir en jädrans massa så det ska vi göra idag och så ska vi hem till huset och sätta igång pannan, ska bli skönt att slippa göra det snart.. Så lätt att glömma det och i detta jädrans svenska vädret så finns risken att det fryser på och det kan vi inte riskera nu när det är sålt ju, då får vi stå för dom kostnaderna och det lär inte bli billigt så det tackar vi nej till.. Men pappa skulla snart ta dit någon som skulle laga det så då slipper vi gå dit hela tiden..

Annars blir nog denna torsdagen lugn, har inget inplanerat..
Emma skulle komma hit senare, hon skulle ringa när hon vaknat! Det va ju onsdag igår och vem är inte ute om inte lilla Emma haha.. Fast det hade nog inte varit någon höjdare igår så det va nog sista gången dom gick till det stället, ibland ska man inte göra ändringar på sina rutiner haha...

Ha det gott alla!!
puss puss


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket! Det går nog bra tror jag :)

2008-04-03 @ 08:16:43
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0