Fredag!

Idag händer inte så mycket, blir det vanliga med mys med Jacob och träning..
När man läser andras bloggar så är helgen den bästa tiden på veckan och självklart ska det vara det :)
Man slipper skolan, man har barnen hemma, man är hela familjen samlad-UNDERBART =D
Men för mej har aldrig helgen varit så mycket annorlunda mer än att man innan va ute och festade på helgen..
Alla dagar är desamma för maj nu för tiden, Jag har ingen man och Jacob är hemma hela veckorna och lär vara det ett bra tag till.. Jag har helg hela veckan haha men jag klagar inte..
Även om jag inte vill ha någon man i mitt liv så kan jag ändå inte låta bli att känna att jag också vill ha något att längta efter, som alla längtar efter helgen =D
Men det kommer att bli annorlunda när jag börjat jobba då jag antagligen (senare) skaffa ett 7-16 jobb och då även jag kan få längta till helgerna haha och då utan man för jag har ju en man mitt liv och i september/october kommer en man till så då har jag två män i mitt liv och behöver verkligen inte en tredje hehe...

Idag ska jag antagligen få en kamera!!! Äntligen!! Ska få låna Lisas och jag hoppas han tittar förbi med den idag hihi..
Jag har inte ett enda kort på Jacob sedan han fyllde 10 månader och det är över en vecka sedan nu!!
Men snart ska jag ta massa kort på honom igen =D
Slänger in lite gamla bilder på min prins, ifall ni glömt hur underbart vacker han är..
Se och njut














37 DAGAR KVAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara säga att korten är ju jätte fina och va bra han sitter i stolen så stor och fin kille.

2008-04-04 @ 11:01:45
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: miian

Så söt han är!
låter som en bra helg ändå babe!
Din bror bor väl i samma hus som dej?
bor du kvar i det där tegelhuset?Har nog varit hos dej en gång,men det var evigheter sen :P
Kan inte du me hänga på en dag sen när jag ska träffa Sofie,eller om vi kommer till er?
hade varit kul att träffa din lille vilding!
kram

2008-04-04 @ 11:45:36
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommntaren. Än så länge har ingen fått lösen och jag har inte planer på att ge det heller, inte ens för mina vänner just nu. Det är inga "hej, idag är jag deppig för att det är trist väder"-inlägg, utan mer djupa inlägg om mitt förflutna och ett tungt bagage.

2008-04-04 @ 13:09:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: linda

ohh vad han e söt..
måste fårga eller om jag bara missat det...
hur går det med lappen för ögat?

2008-04-04 @ 17:02:40
URL: http://www.majazippert.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0