Film...

Nu är Emma och Lisa på videocenter och ska hyra film..
Emma va sugen på lite chips och ja blev sugen på Ben&Jerry glass så jag ska prova en ny sort som jag inte smakat innan och det blir med jordgubb och kakdeg, tror att den kan va god faktiskt (",) Brukar ju alltd köra på choklad så det kan va gott med lite omväxling hihi..
Tror nog att Lisa köper lite gottis hon med!!

Är ni rädda för spindlar??
För det är både Emma och Lisa ja shit!!!
När dom skulle gå så blev det värsta ramaskriket på Lisa för då hade hon sett en STOR spindel haha och den va verkligen STOR!!! Iallafall i Lisas ögan haha för när jag väl fick se den så hade hon nog förstorat den 3 gånger som den igentligen va haha ja jävlar... Själv bryr jag mej inte om spindlar, skulle aldrig få för mej att röra dom eller så men jag låter dom va.. Dom gör ju ingen skada haha... små små spindlar och så kommer vi stora stora människor, undra hur rädda dom är för oss igentligen?? Lilla Lisa och Emma...
Men ni är goa endå!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0