Familjerätten!

Jag är ju i kontakt med familjerätten på socialförvaltningen av den anledning att Jacobs pappa kommer från Turkiet och dom har försökt att hitta pappan till Jacob..
Men nu ringde min handläggare upp och medelade att dom hade hittat discoteket där han jobbat innan och försökt fått tag på föreståndaren men inte lyckats så bra..
Så nu skulle dom antagligen lägga ner utredningen på att försöka hitta Jacobs pappa men dom skulle ge maj besked om det men hon sa att det oftast blev så att dom lägger ner det när man inte har så mycket uppgifter..
Men är det sen så att jag skulle träffa Jacobs pappa när jag är i Turkiet så tar dom upp utredningen igen såklart..
Så vi får se om jag ser han i maj...

puss igen

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

vill du verkligen ha hans pappa i livet då? tänk om han får för sej att ta jacob ifrån dej?

2008-04-03 @ 14:36:45
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: anna

Ehh, vet du inte vem pappan till ditt barn är? Det är väl ändå din egen uppgift att ha koll på vem du skaffar barn med!? Och därefter får man väl för sjutton se till att ha koll på människan??

/Anna

2008-04-03 @ 18:00:43
Postat av: Linda

Ursäkta vad är ditt problem lilla Anna?
Kan du svara mej på vilket sätt jag ska kunna ha koll på pappan när han inte lämnat rätt uppgifter om sig själv till maj? När jag upptäckte att jag va gravid så ringde jag honom på det numret som han gett mej men gissa vad?? Man kom inte fram på det numret, hmmm mitt fel då eller? Och vadå ska jag göra abort bara för att jag inte fick tag på pappan? Skulle jag döda mitt barn för det? Nej jag tror inte det lilla du... Och vadå "ehh, vet du inte vem pappan är till ditt barn?" Klart som fan att jag vet!!! Tycker att du ska sluta bry daj om sådant du inte har med att göra..

2008-04-03 @ 18:12:53
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: Evelinha

Har J. pappa bott i Sverige nått? Hoppas ni hittar honom!!

2008-04-08 @ 16:28:14
URL: http://evelinha.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0