29 dagar!

Vilken bra dag det varit! - underbart
Vi har inte gjort så mycket, inte ens varit ute på promenad. Dels för att jag bestämde mej redan igår att jag skulle låta Jacob slippa vagnen en dag så kanske han blir på bättre humör och så regnade det ju så det va ju tur att jag redan hade bestämt mej för att inte gå ut då hehe...
Tycker synd om alla som har veckojobb asså... Hela veckan har varit fint väder och så kommer lördagen med regn - tråkigt ju!!
Skönt att jag är mammaledig så att jag slipper sånt och kan njuta av varje dag med sol - och hela sommaren för den delen!!
Jacob har varit på bra humör idag (om det beror på att vi inte varit ute i vagnen vet jag inte?) Men han har varit snäll mot mamma idag =D Träningen gick KANON bra, underbart bra!! Inget gnäll alls nästan! Jätte skönt...
Och så va han såå duktig idag när vi övade på att stå i krypställningen, jag håller han upp under magen och så helt plötsligt börja han flytta på benen! och armarna!! precis som man gör när man kryper!! Fast då att jag höll i han! hade jag släppt så hade han trillat ju =/  Men va det va kul! och bölade gjorde jag så han trodde nog ja va knäpp eller något men jag blev så fruktansvärt glad att han försökte - att han gjorde det!!! Det har han ALDRIG gjort innan! Så fort vi har skullat börja träna så gnäller han och gråter och skriver så grannarna undrar säkert va vi gör men inte idag =D=D inte idag!!
Och vet ni vad han gjorde mer? han fick ligga under sin "lekställning" som han brukar efter träning (med mamma brevid hehe) och helt plötsligt hade han sträckt sig efter en av ringarna och höll i den!! 2 gånger!  Fast om det va med mening eller inte vet jag inte för hans såg väldigt förvånnad ut där han låg hehe... Men roligt va det! Och så kom några tårar till såklart haha - knäpp mamma
Men nu ligger han och sover som vanligt vid denna tiden och jag sitter hos lillebror och äter lite pommes..
Lisa ska nog komma ikväll.. Vi skulle nog titta på film tyckte jag hon sa att hon ville men det ser vi när hon kommer...

Får ju bjuda på lite bilder! Ett tag sen men så är det när man ingen kamera har! Har fått låna Lisas så länge =)
(Bilderna är från idag)
image520




Hoppas att alla får en fortsatt trevlig helg!
Imorrgon ska vi på kalas hos min syster och fira att hon fyllt 20!!

puss puss


Kommentarer
Postat av: madde

åå så söt han är :) verka trivas i sin stol. kram

2008-04-12 @ 19:16:58
Postat av: Maria

Vad duktig gullunge e!!! så kul att höra att han gör framsteg...Massa kramar

2008-04-12 @ 22:13:13

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0