19 dagar kvar!!!

Ja nu går det snabbt =D
Vad jag längtar!!!

Avskedsfesten för Lisa blev hur bra som helst! Hemma hos henne hade vi jättetrevligt men sen när vi kom ut va det mindre kul, kom inte riktigt igång.. Kände maj så mätt hela tiden blää... Men vi tar igen det i Alanya ju hehe!!

På söndagen tog vi det bara lugnt.. Mys hela dagen =) Emma kom på kvällen så vi satt och traggade som vanligt! Planerade lite om vad vi ska beställa och så...

Igår så mötte vi upp Madde och Mathilda på stan och gick i lite affären sen lunchade vi på Trendi..
Sen gick vi hem till dom och fikade lite och pratade en massa, om allt möjligt med Mathilda och Jacob..
Fick se lite videoklipp på några anfall Mathilda haft och hur jag ska kunna se när Jacob får ett anfall vet jag inte! Det ser ju ut som om hon ligger och sprallar med armar och ben bara men i och med Madde är så van som hon är så vet hon vilket som är anfall eller inte... Men hur jag ska kunna se det vet i gudarna!! Fast det finns ju tusentals olika anfall så Jacob kanske får något helt annat..
Jag hoppas jag slipper se ett anfall på Jacob iallafall..

Sen kom Emma och Sanna hem till maj på kvällen.. Pysslade lite med Tess present som hon skulle få när hon kom efter jobbet! Och hon blev glad iallafall, va mest en skämtpresent men så den 2 maj ska vi bjuda henne på middag på Kristianstads restaurang för där hade hon aldrig ätit innan så vi skulle ta hennes oskuld ,-) hehe!!
I present fick hon massa salta fiskar och så vitlöksdippa ha ha ha ha för det är hon helt tosig i!! Doppar salta fiskar i vitlöksdippa!!
Tycker det är så svårt att veta vad man ska köpa i present, speciellt när man kommit upp i en viss ålder då man har allt man behöver! Så då kan det va trevligt att få komma ut på middag istället, en trevlig kväll helt enkelt =)

Idag ska jag göra absolut ingenting! Känner maj så sleten.. Tycker det varit en jädrans massa nu förra veckan och denna vecka så idag är enda dagen som inget händer och då ska jag verkligen njuta...

Ska antagligen åka till Danmark på lördag, beror på ifall Tilda ska firas på lördag eller inte... Men ska vi fira henne på lördag så åker vi till Danmark på söndagen istället, sen stannar vi där tills onsdag eller torsdag så det ska bli riktigt skönt! Då ska jag ha sovmorgon några dagar =D=D

Imorgon ska jag träffa Yessica och Naemi!!! Va det ska bli kul hihi... Skulle egentligen åkt in till stan men ensamstående mamma som jag är så har jag inga pengar kvar =/ tur det kommer på fredag =)
Men dom kommer hem till maj istället så får jag bjuda på saft eller te, vilket hon nu föredrar, och chokladbollar... Så kan vi leka med våra bebisar mer istället =) mysigt..

Får ju bjuda på lite bilder!
image527
(Jacob med sin fina Aptröja)

image528
(min vackre prins)

image530
har föresten fått nya dynor till stolen så nu har jag äntligen kunnat tvätta dom andra..

image532
(lite suddigt men va fan gör de =))

image533
(och så lite arg kan vi också va)

image534
(med lite stöttning från mamma så kan jag få in kycklingen i munnen)

Och så har vi den stora baljan som Jacob fick av mormor och morfar!
image535

image540

image536

image537

image539

image538
(Där badar mamma och jag, mysigt! Men jag måste gnälla lite i början men sen när jag inser att det är skönt så blir jag tyst hihi)


Nej nu vaknar nog min bebis snart så jag får väl avsluta här så att jag hinner läsa mina favorit bloggar =)

puss puss

ps. Ja som ni såg så fick Jacob sin tredje tand igår! Blev väldigt förvånad faktiskt.. Satt hemma hos Madde och snakade och om Jacob gnäller så får han mina fingrar att tugga på.. Det gör ju inte ont när han bara har dom tänderna där nere men så tyckte jag att det kändes lite väl mycket på min nagel, shit va han biter hårt tänkte jag! Men så tittade jag och yes där va en tand som brötit ut!! Utan gnäll denna gången med haha.. Ska jag verkligen ha sådan tur att Jacob inte blir gnällig när han får tänder?
Ja tydligen tycker väl gud att jag ska få lite lugnt jag med hehe =D

puss igen!

Kommentarer
Postat av: Berit Robin

Så himla fina bilder du satt in Linda.
Kram på dig.

2008-04-22 @ 14:01:35
Postat av: fia

vilken fin bad balja han har fått , ser ut att ha kul iden , och aptröjan är ju så fin , lilleman har en likadan. önskar er en trevlig kväll.
kram

2008-04-22 @ 16:28:52
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: miian

åhh sån sötnos!
kul att ni ska till Danmark men mindre skoj att ni inte kunde komma hit :(
måste ta den en annan gång,i sommar får vi komma till er istället!!!
kram på dej åhh vilken fin balja ni fått!!!

2008-04-22 @ 20:32:45
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: madde

ett riktigt stort anfall missar du inte iaf kan ja garantera dej för då ser de inte ut som spraller. kramisar på er

2008-04-23 @ 11:06:35

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0