yeeess!!

nu har jag äntligen fått intenet igen men dock så suger mitt tangentbord, hoppar över vissa bokstäver så det får ni ha lite överseende men ska ändå försöka rätta till felen så gott det går (",) men jag ska få ett anat tangentbord av min storebror, imorgon hoppas jag...

ja det är ju ett tag sen jag skrev förutom det snabba inlägget jag skrev häromdagen så jag ska se om jag kan få med allt som hänt, dock inte så mycket...

i måndags så flyttade linn hem igen till mamma för på tisdagen skulle min bror komma hem, och det va ju rättskönt för då fick änteligen jag och min son lite ensamtid vilket det varit rätt snållt med sedan han kom till världen..
lisa kom hemi måndags med alla mina parfymer, mmm dom luktar såå gott alla 7 så tack Lisa!!!
i onsdags så va lisa, emma och tess här, betämde oss för  att ha en kvällmed tjejer och utgång till banken så linn och min bror kom hit och va barnvakt tack tack...
men tidigare så va tess jag och jacob och kollade på en lägenhet till tess, 100 m ifrån maj,  jättefin  va den helt perfekt för tess  och ronja  och så  fanns  det BADKAR!!! oj oj oj  va jacob  ska ada hos  tant tess hi hi eller hur??
sen va det dax för flickorna att komma... det va rebecca tess emma lisa och jag sen kom rebba lite senare för hon hade jobbat... en mycet  trevlig kväll med mycket snack (",)
det som är så sönt med jacob är att när han väl har somnat så vaknar han inte försen det är dax att äta så han sov hela tiden som vi va där.. vaknade precis innan vi skulle åka så jag han pussalite på onom innan..
min prins!!
i går så kom linn och richard hit för jag skulle bjuda på pizza som tack för att dom va banvakt i onsdags och så tittade vi på film *chuck and larry* och den va riktigt rolig hi hi hi

image108
värd att titta på...

sen idag har det inte hänt så mycket mer än att jag fått internet igen whii....
va och handlade med lisa tidigare tack gumman!!
skulle egentligen åkt med in till stan och fikat med lisa min systeroch min kusin vicki men det blev inte så tyvärr.. lisa kom på att det va lördag så bolaget va stängt i  åhus kl 13 men så hade hon 40 minuter på sig att köra in till stan så då hoppade jag och jacob över för vi va verkligen inte färdiga men lisa erbjöd sig att köra tillbaka igen för at hämtaoss  men då sa jag nej.. inte ligga och köra fram och tillbaka för  min skull inte... hon skulle ju ändå köpa skor till ikväll så då hade hon ju gott om  tid till det...
men söta lilla lisa köpte med sig en kackling från zekes mm mmm va gott, bara för att jag inte kunde åka med hi hi omtänksam kompis man har...
kom på det med att om vi följt med så hade jag inte kunnat äta en kacking med anke på att min pojk är riktigt mamma sjuk och ska sitta i knät hela tiden så det hade blivit lite svårt att äta just det he he... lisa hade fått mata maj isåfall och hur hade det sett t he he...
men tack lisa för att du köpte en till maj som jag kunde äta i lugn och ro när jacob vilade...

en sten föll från mitt hjärta igår (",)
vi, jag emma tess och jacob, ska ju till alanya i 3 veckor i maj.. så vi hittade en lägnhet till ettbra pris, 1500kr/vecka (brukar va 2500), domsom ägde lägenheten sa at den va vår om vi ville ha den och det ville vi så vi bestämde at vi skulle betala handpenning i slutet av denna månad..
men jag blev lite nervös, tänk om dom blåser oss!!  de vill vi ju inte och man vet u fakist aldrig med sånna som lägger ut anonser, vet ju inget om dom.
men så bad jag lisa att hon också skulle söka på den och det gjorde hon.. men dom sa varken ja eller nej utan frågade bara lite om hur många dom va och så...
och igår fick lisa ett mail från dom där dom skrev *vi kan ge ett riktigt besked i slutet av månaden för vi har en tjej som visat intresse och dom har lovat att betala handpenning i slutet av månaden men gör dom inte det så kan ni få hyra den*
shit va ja blev lättad då.....
så åter igen tjejer lägenheten är vååår igen!!!

image109image110
image111image112
image113    image114

shit va jag älskar detta land!!!!
se bara så vackert det är i alaya med bergen, borgen båtresorna (",)
längtar tills i maj!!

god natt!!
 pussar till min prins
image16
Seni Seviyorum!!



Kommentarer
Postat av: Tess

klart han ska få bada hur mycke han vill!
ja längtar sååå tills vår resa.. de e just nu ljuset i mitt liv... :)

2007-10-20 @ 22:29:23
URL: http://killertess.blogg.se
Postat av: Lisa

Klart jag va tvungen att gottgöra felet jag gjorde.. Jag är så knäpp och glömsk.. hmm.. men de är lisa bagan i ett nötskal.. haha!! Är så glad för att ni ska till alanya i maj.. Jag hoppas så mycket att mina planer blir som jag plannerat! För i så fall är jag ju där då med:).. Tack för cheesekaken i dag.. Rikrigt fin va den!! Älskar er så! Puss ses sen

2007-10-21 @ 15:09:22
URL: http://turbobasil.blogg.se
Postat av: sofie

Hej, har du msn? puss

2007-10-22 @ 11:43:40
URL: http://www.barahonsofie.webblogg.se
Postat av: Sofie

Åh vad fina bilder. Vi var i Alanya förra sommaren och var bla där i borgen. Ett helt underbart land och vi ska lätt åka dit igen om några år!!!!
Har du varit i Dimcay tror jag det heter? Där man sitter mitt i floden och äter? Helt underbart mysigt iallafall!

2007-10-24 @ 15:17:36
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: *Sofie*

Ja du måste åka dit, supermysigt är där!
Ja just det det visste jag att ni är kusiner, men du hade skrivit en anonym kommentar tror jag så jag fattade inte att det var du! Josefine är en av mina ästa vänner, är så kul att de ska få barn!!!'Ha det så fint!!

2007-10-25 @ 17:30:03
URL: http://mizzsofie.weblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0