whii...

berättade ju innan om att jag inte hade någon kabel till min digitalkamera och kan inte lägga ut några bilder :(
vilket är sjukt tråkigt ju.. vill ju lägga ut en massa bilder varje dag (",)

men har hittat min kamera som jag vill ha mm mmm så fin den är..
gillar ju verkligen färgen (",)


CASIO Digitalkamera EX-Z1050 Rosa


image116
image117
10,1 megapixel, Anti Shake DSP, Ljusstark 2,6 widescreen, 3x optisk zoom. Laddare och Lithium-ion batteri ingår
                     

EX-Z1050 kombinerar utomordentlig bildupplösning med verktyg av hög prestanda. Den 6,6 cm stora widescreen-TFT-färgdisplayen har justerbar ljusstyrka och tre bildformat, 3:2, 4:3 och 16:9, som ger en rad nyamöjligheter. Samtidigt blir du inspirerad av menyn för lätt användning, som gör det till en barnlek att ställain kamerafunktionerna. Tack vare funktionen för hög känslighet kan du skapa utomordentliga bilder ävenvid dåligt ljus. För fotonöje i stora mått                                                  




visst är den bara sååå underbart vacker (",)
längtar tills den kommer
men i och med att det va en beställningsvara så kunde det ta upp till 2 veckor om man har otur
får väl hoppas att jag har lite mer tur då (",)

nu ska jag sova!!
god natt!


Kommentarer
Postat av: mojsan

vet du hur mycket den kameran kostar?
Är nämligen ute efter en ny och jag äääälskar rosa!

ha en bra kväll :)

2007-11-05 @ 19:03:21
URL: http://axeln.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0