ska nog inte...

skryta så mycket om min sons framsteg för detta va inte vändningen hmm
bara till att fortsätta kämpa..
trött är jag iallafall, önskar ju såå att jag ska kunna göra allt med min kille..
men det kommer väl,eller?
just nu ligger han och vilar och när han vaknat igen så ska vi ut och promenera (ska få han till att älska det) ska ner på konsum och handla lite frukt och grönt.. ska bli så gott med fruktsallad ikväll med valnötter (",)
(kanske även lite lite glas hmm)
till middag ska jag ha en riktig god räksallad... och lite vitöksbröd kanske.. får se va jag hittar...
men jag måste verkligen hålla maj ifrån alla godsaker.. varför ska alla affärer ha godis vid kassorna? svårt att undvika det då ju... arghh blir såå arg ibland!! måste vara stark.. men visst hade det varit lättare ifall det inte va så, då hade man ju kunnat gå omvägar (",) och det kan man ju inte göra till kassorna he he.
det ska iallafall bli spännande att se hur jacob är i affären, han va ca en månad när jag hade han i vagn i en affär, brukar ju få bära honom ha ha mammasjuk va de ja!!
vi får se hur det går idag..

måste köpa en digitalkamera, den jag har nu har jag ingen kabel till så jag kan inte lägga in mina bilder på datorn plus att denna datorn inte kan ta min1neskort vilket den andra kunde..
vill ju kunna lägga in nya bilder varje dag, känns lite tråkigt att lägga in samma bilder..

nu måste jag förbereda för vår promenad, bära ner vagnen och klä på maj för när som helst vaknar ju jacob...

image32
rätt så nytagen (",)

tack och hej!!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0