shopping..

då har man hunnit med lite inhandling av kläder till Jacob och hämtat hans pass (",)
blev inte så mycket kläder.. 2 pyjamas, 2 bodys, 3 haklappar och en overall (",)

(klicka på bilden så
att den blir större)
och på overallen så ligger sjlvklart hans pass (",)

rätt så suddigt men han blev jätte söt på kortet
och det ska vi använda i maj månad whii!!

nu har jag precis nattat Jacob och när jag är färdig med bloggandet så ska vi kolla på film och äta lite chips (sista helgen juh)
på måndag ska det sättas igång.. snart 4 månader efter förlossningen, har faktist inte haft varken tid eller ork innan men nu j*vlar ska det hållas igen på sötsakerna och lite mer frukt och grönsaker hi hi..
känner på maj att det kommer att gå bra även om det kommer att ta tid.
lyckades ju faktist att gå ner 30kg innan graviditeten så de ska jag fan lyckas med igen!!
(och det kommer jag)
innan Jacob fyllt 1år så ska jag ha nått mitt mål (",)

hmm okej.. har försökt lägga in samma bild 3 ggr men funkar inte så jag provade en annan och det funkade heller inte... men dom 2 första gick bra, skumt!
jaja får väl ta resten imorgon om jag hinner..

vaktmästaren ska komma och laga handskfattet på toaletten imorgon förrmiddag så de ska bli skönt..

god natt gott folk!!
image47
och nu gick de igen ha ha...

GOD NATT!!!
seni seviyorum!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0