sängen...

väntar på maj oj oj oj va ja är trött...

tänkte först inte skriva för jag tycker att jag skrivit tillräkligt många inlägg idag men jag måste ju säga god natt...
haft en trevlig kväll hemma hos mamma också, bjöd på mat mmm tack mamma!!
förstår inte riktigt varför min kille blir så otålig hemma hos mamma nu för tiden, visst han har ett kraftfullt temperament men hos mamma är han mer ledsen, ikväll hängde han läpp nästan hela tiden.. det är ju lite tråkigt för jag vill ju gärna vara där mer.. ja han växer väl ifrån det (",)

sov gott alla!!
natti natti min prins!!
image101
Mamma Älskar Dig Jacob
Du Är mitt Allt!!!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Kikar in lite här. Tack för kommentaren på min blogg..:) Alltid kul med lite nytt folk. Söt kille..)

2007-10-15 @ 10:48:02
URL: http://Mandyyy.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0