Min Stora Kärlek..

Jacob Richard Aslan
självklart!!!


vilar middag pigg och vaken

älskar gåstolen

mysiga vaggan

grrrr.....


redo för dagen (",)

image41
möjsigt att ligga på mammas goa mage (den finns inte länge till)
*hoppas hoppas hoppas*

oj oj oj oj va jag älskar denna kille (",)
det går verkligen inte att beskriva i ord!!


Har inte kunnat skriva så mycket här för bror min lånat nätet av oss i två dagar!!
men ska försöka skriva lite mer ikväll för nu när som kommer syster, villiam och mamma hit och då ska vi in till stan och hämta Jacobs pass (",)
det har jag längtat efter att få se.. tror att han blev riktigt bra hi hi.. han va ju bara 5 veckor när vi tog passet och sen ska han ha det i 5 år hmm jo men om 2 år ser man ju att det är jacob på bilden na!! vi som känner jacob gör ju det men inte andra! jag tycker att mamman ska vara med på passet..
sen ska jag se om jag kan hitta lite fina kläder till min kille, börjar ju växa ifrån dom nu..
byxor är inga problem för där har han samma storlek som när han va liten, eller 56 iallafall men tröjor få ja köpa lite större för annars blir det som magtröjor och de vill min kille nog inte ha ha..
han har väldigt lång överkropp (efter sin pappa) och korta ben (efter sin mamma)
jag hoppas att benen växer ikapp överkroppen sen lite längre fram, men det tror jag (",)

nej nu undrar jag vart dom tar vägen!!
dom skulle vatt här kl 13 men nu är kl 13.15 hmm...
ja ja dom dyker väl upp snart!!

jag längtar tills Lisa kommer hem (",) för då ska jag, Lisa och Emma ut och bowla och dricka lite vin hi hi..
*längtar längtar längtar!!!*

ha det bra gott folk!!
många pussar från lilla maj (",)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0