Jobbet!

har varit och hälsat på med jacob idag för första gången (",) skulle ju gjort det tidigare men tack vare allt som hänt så har jag valt att vänta..
men nu är det gjort och det va jätte roligt att få träffa alla kollegorna igen (") fick dock inte träffat chefen men det får vi ta nästa gång som blir den 2 november, måste ju försöka träffa alla!!
min prins charmade dom alla.. va lite orolig först för han spökade hela natten och va på jätte dåligt humör på morgonen och när vi sen skulle gå så skrek han nästan hela vägen, somnade ca 5-10 minuter innan vi kom fram... men sen när han vaknade igen så va han på riktigt bra humör (",)
men när han gått rundan om så tröttnade han och ville till mamma!
sen va de dax att gå, skulle ju hem till cicci och hälsa på och där skrek han hela vägen där med (",) som vanligt haha men jag har börjat vänja maj med det, måste ju ut och gå även om inte min prins tycker att det är kul, måste ju handla ibland ju... men det funkar!!

ÄNTELIGEN så är jag färdig med lägenheten!!! blev de igår...tack tess som hjälpte maj i förrgår med det tråkiga och så hade jag bara lite småsaker som jag fixade igår så nu ska bara hyresvärden komma hit och sätta dit ett nytt handskfat och rensa avloppen för det luktar inte riktigt gott på toa! trodde att man skulle fixa sådant när man gjorde flyttstäd men tydligen inte!!
det är såå skönt att ha allt iordning och ha allt på ställen där dom hör hemma och inte en massa ihopaplock som jag alltid haft det innan ha ha...

nej nu ska vi ta och laga lite mat, emma är här på besök!!
puss puss
och till min prins
*seni seviyorum yavrum benim*
image28
älska älska älska älska älska älska

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så sööööt =) hihi
oki hoppas dom hittr honom då =/
måste ju vara trist å inte kunna ha kontakt för jacob sen...

2007-10-09 @ 19:28:45
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: Emma

ja testa det, speciellt färgglada program och svenska gillar veris!
å vera har älskat å bada sen hon föddes och hon doppar faktiskt hela huvudet själv i baljan, knäppis=)

2007-10-09 @ 20:16:04
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Emma

ja asså jag tror helt allvarligt att jag blivit välsignad md världens lättaste bebis att ha hand om, hon typ gillar allt och är allmänt glad, så jag har det nog otroligt lätt jämfört med många så jag ska inte klaga, ska sluta med det haha!

2007-10-09 @ 20:27:40
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: jenny

oki.... ja vissa killar e ju idioter...
men huvudsaken ni har de bra endå =)
hoppas allt går bra.. å jag hoppas för din lilla sons skull att dom hittar hans pappa...
kram

2007-10-09 @ 20:54:56
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: Tess

jävla snygg Body... ;)

2007-10-10 @ 23:30:20
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0