Jacob Richard Aslan

är den mest underbaraste pojke som finns!!
och konstigast (",)
nej men allvar.. han kan vara riktigt gnällig i flera timmar och absolut inget hjälper.. så jag har en vagga med havsljud som jag brukar sätta min vackre pojke i för att få lite avlastning och visst den hjälper men inte helt, han gnäller ju fortfarande men lite mindre!! han kan sitta där och gnälla och gnälla hela tiden och jag pratar med honom hela tiden, så att han inte känner sig ensam och för att han inte ska somna (snart läggedax ju)..
dom sista tio minuterna som han ligger i vaggan så kan han gnälla rätt friskt och till och med skrika lite och så tar man upp honom så helt borta! "va jag har väl inte varit gnällig" och så får man världens finaste leende av honom... älskar honom!!!
hur kan det gå upp och ner och hit och dit och ingenstans??
dom är rätt roliga i en viss ålder, speciellt när dom ska testa en hela tiden! som idag! när jag lagt jacob dom senaste 3 dagarna så har han somnat direkt och nu idag helt plötsligt så somnar han absolut inte direkt nähä! hela dagen har varit bråk bråk och gnäll gnäll på min lille kille och ska vi inte snacka om natten! sen jag flyttat hit så har nätterna varit gudomliga (",) från att jag lägger honom kl 20 till att han stiger upp kl 06 så vaknar han 2-3 ggr!! innan jag flyttade hit så kunde de va 4-5 ggr.. men natten om gick va han typ vaken hela tiden och jag läga han i sängen med honom och gunga han till sömns typ varje timme, han vaknade hela tiden :( dålig natt!! men det kan ju alla få lov till att ha!! men jag vill såå gärna få sova hela nätter, jag längtar såå fruktansvärt mycke efter det....

får väl lägga in fler bilder på min prins.. (",)


image24


image25


image26


image27
så här ser Jacob ut när han är vansinig!! tycker att han är den mest vackraste pojke ändå (",)
han får gärna skricka alltid, bara han ser ut så här hi hi!!!!


god natt alla

och till min prins
*Seni Seviyorum Askim Benim*

Kommentarer
Postat av: kimJ

sööta bilder! Tycker du om reklamen Absolut vodka på min blogg! Ha en skön kväll, god natt /KimJ

2007-10-08 @ 21:37:23
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: Emma

wow vilken tunga din grabb ligger inne med hihi!
japps det ska bli kul å träffas =)
jacob är med skitsöt!

2007-10-08 @ 23:25:42
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Emma

ja fy vad tråkigt att han int vil det, men har du testat sätta honom framför tvn?
där tykr veris om att sitta på morgonen, övrig tid vill hon int heller sitta i sittrn för et mesta faktiskt!

2007-10-09 @ 15:21:10
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Jenny

hehehehe vilken rolig bild med tungan!

2007-10-09 @ 16:14:33
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: jenny

Oki... men är det inte jobbigt att vara själv om allt??

2007-10-09 @ 17:41:52
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: jenny

Oj kolik ja de e inte skoj =(
stackars er.... ja de e skönt om man har en snäll familj som ställer upp =)
Men ´vet pappan om att han har en liten pojk?

2007-10-09 @ 17:48:51
URL: http://jennssan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0