igår..

så tittade vi på massa resor till alanya nästa sommar!!
vi tänkte sticka i maj, runt den 10 kanske.. dom som är helt klara på att åka som vet att dom kan det är jag och emma och min älskade son Jacob, sen har vi tess som hoppas hoppas kan åka men får avvakta lite.. sen har vi rebba som också får avvakta lite för hon ska ju resa tidigare på året och så har vi kanske lisa men hon kommer säkert redan att vara där hos sin kille yavuz, sen kanske min mamma skulle följa med men hon kan heller inte ge besked riktigt ännu så vi får se hur många de blir (",)
vi kanske stannar i 3 veckor och det kommer att bli såå härligt!!
vi tänkte bara boka flygstol för vi har hittat en lägenhet för 6 personer som kostar 1500 för en vecka och 3800 för 3 veckor så då sparar man ju 700 (",) och 3800 på 6 pers blir inte mycke ju, inte ens 650:-!! men vi blir nog inte 6 som åker utan jag tror att det blir 4+jacob så då blir det ju 950:- och det är inte farligt de heller för 3 veckor.. men vi får se hur många de blir helt enkelt...
men sen va de ju att hitta flygstol på 3 veckor! fritidsresor hade inga, apollo hade 2 eller 4 veckor, ving hade inte heller några men sen finns det tyrkieteksperten och dom har men man kan inte se va det kostar i maj utan bara i mars och då ligger en flygstol på 2800 danska så de blir väl ca 3300 svenska! så de kanske blir att vi tar 2 veckor för där har vi hittat priser iallafall.
då blir det 3000 för lägenheten och 10500 för alla och det bli per person för både lägenhet och flygstol 3298 och jag får betala 3598 för ja har jacob ju..
men är vi bara tre så blir det per person 3548 och för maj 3848
men är vi sex så blir de 3048 och 3348 för maj!
så hoppas hoppas att så många som möjligt kan (",)
sen tillkommer ju lite till om man ska ha reseförsäkringar och mat på flyget och transfer och bla bla bla!!
men sånt får man ju alltid räkna med...
huvudsaken är ju att vi får åka iväg till värmen iallafall!! ska bli riktigt underbart (",)
längtar längtar längtar!!

då ska jag få träffa min favorit turk (",)
image23
(lite lite för mycket sol he he)
min kille!!!
så underbar!!
saknar daj så mycket..
önskar att du varit här hos maj!!
älskar daj min gigelo (",)
öpücük öpücük
(vi är inte tillsammans enligt maj men enligt han.. men jag älskar honom såå mycket..
)
den dagen han kommer hit (utan min hjälp) då släpper jag honom aldrig!!


nu måste jag göra färdigt lägenheten!! inte alls mycket nu, lite småsaker sen är det bara damsuga och torka golv yes!! äntligen whiii!!!!

puss puss puss puss puss puss puss
<3<3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: jenny

Så pappan till din lilla sötis bor inte i sverige?
Nyfiken...

2007-10-09 @ 16:16:31
URL: http://jennssan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0