heeejj!!

oj oj oj idag har ja verkligen varit lat... inte rört ett finger i lägenheten och det BEHÖVS verkligen!!!
men jag orkade alltså bara inte, tyckte jag han med en hel del igår så lite nöjd är ja ju!!
har suttit typ 2 timmar inne på extrafilm.com och försökt lista ut hur man gör! så duktig är ja eh naj!! men som tur är så har ja ju min brors flickvän här så hon visade hur man skulle göra så nu vet jag och dyrt ble de oj oj oj!! men ja lovar att när mina framkalningar kommer så är det värt varande krona, vilket konstverk (",)

ikväll så provade jag att kägga Jacob i sängen när han va vaken för att se hur lång tid det tog innan han somnade och tjaa de tog ca 10 min, först va han helt tyst oj oj oj tänkte jag: han somnar!! men nejdå sen la han av ett sådant gallskrik så efter 2 minuter tänkte ja gå in men precis när ja skulle ta i dörren så tystnade han och typ bara små gnällde och sen va de tyst och det e de fortfarande (",)
SJUKT NÖJD!!

Emma och Tess va här en lite sväng innan ikväll, trevligt trevligt.. hade gärna fått stanna lite längre men tess fick besök av ludde och kjellberg så dom drog hemåt igen men men de fr vi ta igen i helgen tess och nästa vecka emma!!!! eller va säger ni töser!!!


nu måste jag krypa ner i bingen för jag är otroligt trött ikväll med fast att jag fick sova hyffsat bra natten som gick... liten lyxnatt va de allt (",) jag la Jacob kl 21.00 och han vaknade första gången kl 00.30 (brukar vakna en gång emellan) så åt han och somnade på en gång UTAN gnäll (",) sen vaknade han inte försen 04.30 och då åt han och somnade om igen utan gnäll MEN han ville inte somna i sin säng., ovanligt na!!
men de e såå mysigt att sova ihop på morgonen!!
sen vaknade han igen kl 06.00 men efter lite mys i sängen så sov vi en timme till!!! snacka om lyx för maj!! hoppas hoppas hoppas på en likadan natt (",)

natti natti!!
älskar daj min prins!!!
öpücük öpücük
 askim benim

Kommentarer
Postat av: Emma

åå precis så som jacob sov den natten sover vera varje natt lite roligt
att dom vaknar likadant hehe!
undrar oxå när vra ska ins att det faktiskt är myket skönare att sova heeeela natten, hoppas snart =)
hoppas att allt är bra med er båda, här är allt fint iaf!
kram på er =)

2007-10-04 @ 22:49:11
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Lisa

Hej älskling!!! Vad kul, har du med blogg nu.. hihi!! Gud vad jag saknar er, jätte mycket!! Vill bara hem hela tiden.. Men nu är d eju ändast 10 dagar kvar.. Blääääää:(.. känns som man varit här i en hel evighet faktiskt.. denna turen går riktigt långsamt! Har du skaffat Inter net i lägenhetnen nu med då gumman min?.. Dina parfymer ligger i min kabin och väntar på dig min skatt!! Pussa lill killen från mig!! Och lycka till med nya lyan!! Love you! Puss

2007-10-05 @ 18:36:47
URL: http://turbobasil.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0