gooo morrooon!!!!

lagt gosen för att vila lite och själv sitter jag och surfar runder på nätet..
försöker hita något intressant men det finns det knappast..
vet inte vad det är med maj men jag hamnar alltid på rese-sidorna och blocket hmm..
jag bara längtar och längtar och längtar tills maj månad! fan va vi ska ha kul flickor!! och lille Jacob!!
lagom till jacob blir 1år.. såå gulligt att han ska springa runder på cubana med vingliga ben hi hi...

bara drömmer hela tiden om resan fan också!!
än så länge så är det emma tess jag och jacob som ska åka! ska in i slutet av månaden och boka flygstol (",)
lägenheten har vi ju redan fått whiii!! 3 veckor flickor oj oj oj oj oj...
det blir ju en lugn resa för maj och jacob men för ER aj aj aj va ni ska ha skoj!!
sen får vi ju se ifall det kommer någon mer, kanske min mamma men jag tror inte det.. och sen har vi ju rebba som kanske ska åka med men det återstår och se och sen har vi ju lilla lisa men hon kommer nog redan att vara där (",) hos sin älskade Yavuz!!!
längtar tills jag får träffa ugur igen..

underbara kille
synd bara att du inte
är pappa till Jacob :(

idag kommer lisa hem, med mina 7 parfymer som jag beställt (",)
ska bli roligt, hon har ju inte varit i min nya lägenhet så hon vet inte hur det ser ut här hi hi.. men jag hoppas att hon tycker att det är fint för det tycker jag...

idag börjar mitt nya liv efter graviditeten!
jag hoppas att det går bra och att jag sköter maj denna gången, vilket jag inte gjorde sist.. men denna gången har jag nog lite mera motivation känns det som....
jag håller tummarna för maj själv (",)


image29
mammas lilla *liten älskling*
seni seviyorum
öpücük öpücük
yavrum benim


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej.. Det kallas "Ödet".. hihi...
Ja e lyckligast i världen ... ;)

Ser att du med en Lycklig mamma... Puss

2007-10-15 @ 13:25:18
URL: http://www.barahonsofie.webblogg.se
Postat av: sofie

hihihi... kärlek e såååå underbra..vi får ses nu ju puss

2007-10-16 @ 08:41:17
Postat av: Rebba

Jag önskar dig lycka till med ditt nya liv, det kommer säkerligen gå utmärkt. Krama

2007-10-16 @ 12:19:05
URL: http://rebbai.blogspot.com

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0