god morgon!!

ja man har ju varit uppe ett tag nu, lillkillen har ju fått för sig att han ska upp halv 7 istället för 8 så jag har inte riktigt vant maj vid det ännu, så lite trött är man ju...
så här sitter vi, framför datorn och han tittar när jag skriver, det funkar hyffsat att ha han i knät på men om jag bara sitter och läser så gillas inte det (",) tror han gillar ljudet he he...

längtar tills efter 15.00 idag för då ska jag hämta jacobs kläder som jag beställt från josefsson
fick maj ett litet ryck härom kvällen och tyckte att han skulle få lite nya kläder och i och  med vi inte kan åka till stan så får det bli lite nät shopping hi hi

 





image139

image140image141image138
image142
självklart ska han ha denna
söta pepparkaksdressen
på julafton (",)


men det är bara hälften av kläderna som kommer idag, resaten kommer i slutet på veckan..
älskar nya kläder till min kille..


hittade en annan söt sak som man egentligen skulle beställt (om den inte kostat så mycket, 17590:-)
image137
men vem vet (",)
jag vill ju ha den mmmm
värt att fundera på kanske..


nu vakna han igen..
puss hej!!


Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

hej
prova att andvända sittdelen ha en kudde för ryggen
som stöd,ett tips jag fick från bvc,men tyvärr funkar det sådär med max och vagn:(
men kanske för din söte son.
mvh caroline

2007-10-30 @ 19:30:06
Postat av: linda

hej caroline (",)
bilden på jacob i vagnen är en gammal, har tyvärr ingen kamera längre.. men numera så sitter jacob upp i vagnen och det funkar i 5-10 minuter sen vill han inte vara där längre..
men tack för ditt tips, alltid bra med nya tips (",) det uppskattar jag verkligen..
har du ingen blogg själv? är ju nyfiken på din lille max ju..
tycker också att min son är söt, tack tack..
kram linda

2007-10-31 @ 16:28:34
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: max olivers mamma caroline

hej igen
jag finns på familjeliv Max och Olivers mamma.
min max är 8 månader i morgon har alltid hatat vagn bil dricker ej av flaska så jag ammar plus vanlig kost, han är uppe minst 3 till 4 gånger natt.
som din söte son så går det bra max ett par minuter i vagnen,så jag har missat alla promenader med vagnen tyvärr.
ha en trevlig höst dag mvh caroline

2007-11-01 @ 10:20:10
Postat av: (

jaså du hade 2 pojkar he he, trodde att max va förnamn och oliver va mellan namn men där ser man så fel de kan bli ibland... söta pojkar va det iallafall (",) härliga smilgroppar på den äldsta killen...
usch då vet jag kanske va jag har framför, har hela tiden trott att efter 6 månader så lugnar allt ner sig igen :( men men de är väl bara till att kämpa vidare med nätterna och vagnen, ska göra allt för att han ska vänja sig vid vagnen he he..
babygymmet va ju det mest onödiga köp jag någonsin gjort hmm tråkigt mend et är ju sådant man inte vet!! längtar tills min kille ska börja krypa och helst börja gå!! så att jag slipper bära honom hela hela tiden, min rygg behöver lite vila (",)
kram Linda

2007-11-01 @ 21:51:40
URL: http://jacob070527.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0