?????

tänkte vara lite kortfattad
vet absolut inte vad jag ska skriva!
hmm Linn flyttade hem till mamma igen i måndags så nu är det bara jag och jacob i lägenheten, skönt men samtidigt tomt
det har varit jätte skönt att ha linn här men samtidigt så ska det bli skönt att bara få vara jag och min kille... har ju faktist inte varit själva alls mycket denna korta tid han funnits i mitt liv...
ska vi se 3 första veckor på sjukhus sen va det nog hemma 1 vecka själva sen har vi bott hos mormor och morfar pga att Jacob haft kolik så jag har haft lite stötning hemifrån.. och där bodde jag fram tills den 1 october då jag fick min lägenhet och så har linn bott här (",) så vi har liksom aldrig varit riktigt själva.. men det ska det bli ändring på!!

ha det bra gott folk
image45

har inget internet för tillfället så därför jag inte skrivit på ett tag...

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0