Ensamtid...

har jag just nu (",)
tess kom hit och ville ut och gå med min prins i det sköna vädret (trots att han är en skrikapa (",) i vagnen)
känns riktigt skumt att vara hemme utan jacob!
hmm...
visst jag har varit utan Jacob många gånger men aldrig varit hemma utan min kille..
egentligen borde jag jag vilat maj nu men då kanske jag inte somnar ikväll :/
har bestämt maj för att lägga maj nästan direkt efter Jacob ikväll, han lägger sig kl 20.00 så kan jag lägga maj kl 21.00 och det kommer att bli såå skönt för min kille har hållit maj vaken sedan 04.00 inatt.. och när jag väl fått honom till at somnat om så har han vaknat igen efter 20-30 minuter så denna morgon har varit tröttsam men ändå bra för Jacob har inte varit speciellt sur (",) fattades bara att han skulle vatt de va ha ha ha..

vaktis varit här och fixat handsfattet, en polak så klart.. dom ända min hyresvärd anlitar!
ju billigare desto bättre..
men skönt att det är fixat nu iallafall men vi fick inte lov till att använda det idag men har vi klarart oss utan i nästan 2 veckor så klarar vi väl en dag till, shit har det gått nästan 2 veckor sedan jag flyttat hit! fan va tiden går snabbt oj oj oj.. snart Jacob 5 månader då med ju, i slutet på månaden men ändå, det går snabbt...

tror detta är mitt femte inlägg jag skriver idag (",)
har jag sagt att jag ska bli en seriös bloggare så ska jag bli det också..
trodde aldrig innan att jag skulle sitta så här framför datorn och skriva blogg men tjii fick jag...
det är rätt skönt och avslappnande att skriva av sig ibland..
sen är det ju så kul att få skryta om sin älskade lille pojke!!

och så självklart lite bilder som togs precis innan tess försvann med min prins..





(",)


byee byee







Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu kommer jag hem snart min skatt:).. Saknar er så ortroligt mycket.. Ska bli helt underbart att få komma hem igen!.. *længtar:)))* Ses snart.. PUSSSSSSS

2007-10-13 @ 19:25:35
URL: http://turbobasil.blogg.se
Postat av: Tess

tant tess e bäst :)

2007-10-14 @ 16:32:27
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0